Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

יום חמישי הגיע – 3 מנות טבעוניות ומפנקות שלא תוכלו לעמוד בפניהן

מה חדש?

יום חמישי הגיע ואפשר סופסוף לנוח ולהתפנק אחרי השבוע הארוך שעבר. כן, אנחנו יודעים שאתם רגילים להושיט יד אל הפלאפון ולהזמין לכם מנת טייק אוויי שמגיעה עד פתח הבית, כדי שלא תצטרכו לעבוד קשה. אבל, בינינו, אין כמו האוכל של הבית, במיוחד שלהכין אותו בדיוק כמו במשלוח זה כל כך פשוט ומהיר, פלוס הטאצ' הביתי שלכם. אז קבלו מאיתנו 3 מתכונים טבעוניים מושלמים, מחומרי גלם טריים ואיכותיים, שיהיו הרבה יותר טעימים, ומזינים מכל משלוח של אוכל שתזמינו, בלי הרבה התעסקויות ובזבוז זמן ומקסימום טעם שישאיר לכם חשק לעוד.

מקסיקו פינת הבית – בוריטו כל טוב עם טחון טבעוני סנסשיונל

מנה קלאסית ואהובה מהמטבח המקסיקני הכוללת טורטייה רכה ובתוכה מלית עשירה בחומרי גלם ומרכיבים שמתמזגים יחד לכדי שלמות של טעמים וניחוחות אותנטיים. אנחנו הכנו את המנה בגרסה הטבעונית עם טחון סנסשיונל, בעל מרקם רך ועסיסי, בתיבול תערובת תבלינים מקסיקנית, הוספנו אורז, שעועית אדומה עדינה, גוואקמולי צבעוני ונגיעה של שמנת חמוצה טבעונית. גלגלנו את הטורטייה וקיבלנו מנה קלה, מפתיעה ומלאה בעונג.

הקציצה האולטימטיבית כמו במסעדה – בורגר סנסשיונל חריף אש בסגנון מקסיקני

המבורגר טבעוני הוא כבר מזמן לא מילה גסה, במיוחד כשמנת ההמבורגר האולטימטיבית היא בכלל זו שמכינים בבית. בזכות בורגר סנסשיונל שלנו אפשר להתענג על המבורגר ביתי וטבעוני, עסיסי וטעים בטירוף, שמספק חוויית בשר בזכות הצבע האדמדם, המשתנה ומגיר נוזלים בזמן הצלייה והריח שמתפשט בכל הבית. כשמוסיפים להמבורגר לחמנייה רכה וחמה, גוואקמולי קטיפתי, פלפלים חרפרפים, ירקות וסלסת עגבניות מתקבלת מנה חריפה, טעימה ומספקת, אם מוסיפים בצד נאצ'וס או צ'יפס פריכים החגיגה המקסיקנית, הביתית מושלמת.

מסע ביתי בהודו – תבשיל קארי עשיר עם נתחי סויה דמוי עוף

למרות שזה נראה שמורכב להכין אוכל הודי בבית ושהוא טעים רק במשלוח, תופתעו לשמוע עד כמה זה אפשרי. אנחנו הכנו מנת קארי ארומטית ונהדרת שתוכיח עד כמה זה קל ופשוט. ייחודה של מנת הקארי באיזון הטעמים העזים וההרמוניה בין כל הצבעים והתבלינים. היא מבוססת על נתחי סויה דמוי עוף סנסשיונל, זהובים ובעלי מרקם שפשוט תענוג לנגוס, כרובית, עשבי תבלין ורוטב קארי קטיפתי שמאחד את כל הטעמים והמרקמים. אנחנו ממליצים להגיש עם אורז או קינואה וליהנות מארוחת חמה, מזינה, מספקת ונדירה בטעמה. 

אנחנו בטוחים שאתם כבר עכשיו מרגישים התרגשות ורעב, נכון? אז צאו לדרך ותתחילו לבשל את ארוחות שישי טבעוניות והנהדרות שלנו.

רוצים לקבל הטבות וקופונים טבעוליים שווים?

הירשמו עכשיו לטבעול ותיהנו מהטבות בלעדיות

להרשמה
Mexican Tacos with Vegan Nuggets
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם

aeead5804e79ff6fb98b2039619c5230_200828_MEDIAMONKS_GG_Spicytarian.jpg
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם