Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

לביבות ירק לארוחת צהריים בסימן טבעולי

מה חדש?

יותר ויותר צרכנים בוחרים להמיר את ארוחת הצהריים המסורתית עתירת הבשר מן החי בתחליפים קולינריים צמחוניים - הן כאידיאל מוסרי, הן כמגמה בריאותית והן כערך סביבתי. למען האמת, רבים עושים זאת גם סתם כי מתחשק להם. טבעול הופכת את המציאות הזו לאפשרית ונגישה הרבה יותר עם שלל תחליפי הבשר, לביבות ירק וקציצות מקטניות המהווים בסיס מעולה להכנת ארוחות צהרים עשירות, מזינות, מהירות הכנה וכמובן - על טהרת הצמחונות. מה אוכלים צמחונים? (אבל לא רק) בכתבה הבאה תוכלו לקבל השראה להכנת ארוחות קלילות, וטעימות להפליא יחד עם טבעול

אוהבים טעים, מזין וקל? אכלתם אותה!

בוחרים בריאות

תיאורטית, רובנו דוגלים בתזונה רבת ערכים תזונתיים, עשירת חומצות אמינו ועתירת קטניות, ירקות וכל טוב. בפועל, חבל לבחון אותנו בזמן אמת בו הבטן מתחילה לגלות סימני רעב ואנו עסוקים עד למעל הראש בסימון וי לצד רשימה של אינספור מטלות. ברגע האמת בסוף נמצא את עצמנו פותחים אריזת חטיף, או מזמינים משלוח מהיר בוולט.

כשרובנו חושבים על תחליפי בשר, קשה שלא לדמיין נגיסי-עוף שמקורם בסויה או טחון צמחוני. אבל כשבודקים לעומק, מגלים כי מנת לביבות בשילוב ירקות יכולה להפוך את ארוחת הצהריים לחגיגה של ממש ולהשאיר אותנו עם תחושה טובה גם לאחר הביס האחרון.

טבעולים אמתיים בוחרים במזון איכותי שמיודד עם מערכת העיכול ונותן ערך מוסף, בריאות וחיוניות לתאי הגוף. נשמע מורכב? טבעול כאן כדי להפוך את המטרה לנגישה ופשוטה ליישום יותר מאי פעם.

לביבות ירק - ארוחת הצהריים כבר כאן

לא, אל דאגה, אנו לא מתכוונים להעמיד אתכם שעות נוספות במטבח כדי לסגל לעצמכם הרגלים חיוביים בדרך הקשה. טבעול מציעה סדרה של לביבות ירק שיכולות בשקט להוות לכם ארוחה מושלמת בתוספת רוטב פיקנטי וירקות חתוכים.

הן קלות הכנה (לא תספיקו לעשות אפצ'י והן מוכנות, באחריות), עשירות בסיבים תזונתיים ועתירות ירקות וקטניות. מה צריך יותר מזה?

כשלביבות הירק הגזימו

כמו שכבר נאמר, לכולנו חשוב שארוחת הצהריים שלנו תהיה קלילה וקלה להכנה; פחות בשר אדום או מנת פחמימות מופרזת ויותר ירק ורכיבים מהצומח. וכמו שרובנו יודעים, לפעמים פחות מתחשק לנו להסתפק בסלט ירקות, מה שאומר שלביבות ירק הן הפתרון המושלם לארוחת צהרים עשירה ומזינה.

טבעול מציגה מציאות אחרת, טעימה פחד! אם כל המוצרים של טבעול מהווים חגיגה לחיך הרי שלביבות הירק לגמרי הגזימו. הן עשירות בטעמים, נימוחות וממלאות את הפה בטעם נפלא, מקורי ומעודן.

לביבות הירק של טבעול תשתלבנה היטב עם רוטב צ'ימצ'ורי, רוטב צ'ילי מתוק ומגוון רטבים נוספים. שילוב של טעם מנצח, ערכים תזונתיים וקלות הכנה הופכים את המוצר הזה לבחירה המושלמת.

רעיונות לארוחות צהריים פשוטות ומהירות בשילוב לביבות ירק ושלל ירקות

כדי להכין ארוחות צהריים איכותיות אינכם צריכים לפנות מספר שעות, כל מה שאתם זקוקים לו זה קורטוב אהדה לירק וידע בסיסי בחיתוך ירקות. 

טבעול ממליצה על ארוחת צהריים חגיגית של פלטת לביבות ירק במגוון צבעים לצד ירקות טריים חתוכים ומטבל טחינה כתומה, תוכלו לחילופין לאפות לביבות כרובית ולהציע אותן על מצע מג'דרה ובצל מקורמל, וואו, כתיבת הפוסט הזה גורמת לבלוטות הטעם שלנו להתעורר עם תיאבון מוגבר… 

ארוחת צהריים בקונספט דומה יכולה להכיל קציצות קינואה וברוקולי לצד בטטות צלויות או שעועית ירוקה מוקפצת ולהוות ארוחת בריאות מושלמת במינימום הכנה. 

אגב, ממש כאן תוכלו למצוא מגון מתכונים צמחונים מצוינים לארוחות צהריים גורמה - ללא מאמץ.

כשאנחנו אומרים: "קל להכנה" למה אנו מתכוונים?

מכירים את אלו שעוגת טריקולד 3 קומות פלוס קצפת לוקחת לפי דבריהם: "5 דקות הכנה, לא יותר!" וכשאתם מנסים סוף סוף את מתכון הוא נוטל מכם 4 שעות רצופות פלוס מטבח חרב במראה של נגסאקי אחרי הפיצוץ?

אז אם יש דבר אחד שניתן לומר על לביבות הירק שלנו, הוא שהן מהוות ארוחת צהריים קלילה, ולא פחות חשוב מזה - קלה להכנה!

לביבות ירק של טבעול - איך מכינים אותן?

משתמשים בתנור? חממו אותו ל-180 מעלות והכניסו את הלביבות למשך 10-12 דקות. מה עכשיו? זהו, הן מוכנות לאכילה. אם אתם משתמשים בטוסטר אובן מומלץ לחמם את הלביבות במשך 11-13 דקות. במיקרוגל זה אמנם פחות מושלם אבל סיבוב של 2-3 דקות ישיג תוצאה מהירה עוד יותר. זה קל ופשוט, ולא דורש מכם לשפשף סירים כרסתניים בסוף הארוחה. אתם עסוקים מספיק. הרשו לעצמכם להתפנק עם לביבות ירק של טבעול.

 

לביבות ירק של טבעול - מהטבע לצלחת

מוצרי הירקות של טבעול מהווים תוספת נפלאה לארוחת הצהריים שלכם, שכן הן מבוססות על ירקות שונים ועשירות בסיבים תזונתיים ואינן מכילות חומרים משמרים.

לביבות ירק של טבעול - כל נגיסה חוויה, כל ארוחה - חגיגת בריאות אמתית.

 

ככה אוכלים היום

טבעולים

רוצים לקבל הטבות וקופונים טבעוליים שווים?

הירשמו עכשיו לטבעול ותהנו מהטבות בלעדיות

להרשמה

טבעולים

Our suggestions

Mexican Tacos with Vegan Nuggets
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם

aeead5804e79ff6fb98b2039619c5230_200828_MEDIAMONKS_GG_Spicytarian.jpg
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם