Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.

מתכונים צמחונים לשבועות

מה חדש?

חוגגים את שבועות עם טבעול! עם מנות צבעוניות וטעימות לשולחן חג חגיגי ומושלם.

חג שבועות תמיד היה חגיגה של תבואת האדמה, בשבועות הזה אנחנו חוזרים לשורשים עם ארוחת שבועות טבעולית, שחוגגת את הצומח. אנחנו בטבעול מזמינים אתכם לחגוג שבועות עם מטעמים מיוחדים ומפתיעים מהצומח ולהשתולל עם מנות צבעוניות שישדרגו לכם בקלות את שולחן החג.

מוכנים? קבלו את המנות שלנו
ההמלצה שלנו היא לערוך את השולחן באופן חגיגי ולפזר עליו מגוון מנות שיקפיצו אותו בצבע, כאלו ששמות את הירקות במרכז, ככה שכל אחד יוכל לבחור ולשים בצלחת. וכמובן לקחת עוד ועוד 😊

רוצים לקבל הטבות וקופונים טבעוליים שווים?

הירשמו עכשיו לטבעול ותהנו מהטבות בלעדיות

להרשמה

צלחת אחת שיש בה הכל
לכבוד שבועות יצאנו בסדרה חדשה של לביבות על טהרת הירקות וחומרי גלם משובחים וטובים. בחרנו את הירקות הכי צבעוניים, עשירים וייחודיים ויצרנו לביבות בטעמים וצבעים שונים.

לביבות כרובית בשילוב תפוח אדמה ובסגנון המנה האהובה מהמטבח ההודי – אלו גובי.

לביבות בטטה וקארי שידכנו לבטטה האהובה תיבול מדויק של קארי והטעם היסטרי.

לביבות כרישה מתפוצצות מטעמים עמוקים ובצלצליים שאי אפשר לעמוד בפניהם.

שילבנו את הלביבות עם אנטיפסטי של אספרגוס, דלורית, בטטה, פלפלונים, זוקיני ובצל ירוק צלויים שמשתלבים נהדר בצבעים, במרקמים ובטעמים. מסדרים את הלביבות והירקות על מגש או צלחת מרשימים ומשלבים מטבלים אהובים כמו טחינה ירוקה, יוגורט עם עשבי תיבול, צ'ימיצ'ורי ועוד.

למנה נוספת ונהדרת שתצבע את השולחן שילבנו על מגש כמה סוגים של לביבות וקציצות - לביבות קינואה וברוקולי, לביבות בטטה וקציצות עדשים כתומות, הוספנו מטבל טחינה עשיר בטעמים וירקות חתוכים וקיבלנו מגש ססגוני ומרשים.

 

סלטים בכל מיני צבעים

אין שולחן חג בלי סלטים על השולחן, כאלו שנותנים זריקה של צבע. קלילים אבל חגיגיים, משובצים בהמון ירקות ועשבי תבלין בכל הצבעים ושלל חומרי גלם יצירתיים וטעימים. אז חשבנו על שני סלטים שיתאימו בול לארוחת שבועות. הסלט הראשון הוא סלט הקיסר המוכר והפעם בגרסה הצמחונית או הטבעונית. עם חסה טרייה וגילוחי פרמזן (או גבינה טבעונית), עם רוטב קטיפתי ומושלם. הטוויסט של הסלט הוא קוביות הטופו קראנצ'ים הפריכות שמחליפות את הקרוטונים ומשדרגות את הסלט לטעמים ומרקמים אחרים.

הסלט השני הוא סלט מיוחד בזכות שילוב המרכיבים הלא שגרתי שלו. פרוסות צרובות של שניצל תרד פריך על מצע פלפל צהוב ואדום קלויים, פרוסות דקיקות של מלפפון, עלי נענע ופטרוזיליה לצד צזיקי ביתי ומרענן.

תבנית אחת של אושר

בגזרת העיקריות הלכנו על שתי מנות שמכינים בתבנית אחת ואופים בתנור, עד שכל הבית מתמלא בריחות טובים של הירקות והתוספות. רצוי להכין אותן בתבניות חגיגיות שאפשר להגיש לשולחן.
הראשונה היא עוגת חצילים יפה ומרשימה, עם חצילים קלויים שעוטפים מלית עשירה עם טחון צמחוני ורטב עגבניות קטיפתי.

השנייה היא מוסקה צמחונית, עם הירקות הכי אהובים - פרוסות חצילים ותפוחי אדמה נימוחות, רוטב עגבניות עדין ומתובל היטב וטחון צמחוני. את כל שכבות האושר האלו מכסות גבינות עשירות שיוצרות קראסט פריך וטעים.

רוצים להיות מעודכנים במתכונים הכי חמים?

הירשמו עכשיו לקבלת מתכונים, עדכונים והטבות שוות!

הירשמו

אולי יעניין אותך גם

#טבעולים

Mexican Tacos with Vegan Nuggets
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם

aeead5804e79ff6fb98b2039619c5230_200828_MEDIAMONKS_GG_Spicytarian.jpg
עשה לך חשק לנסות את כל הטוב הטבעולי הזה?

קבלו את כל המתכונים המגרים שלנו, הטבות בלעדיות וטיפים טבעוליים ישר למייל שלכם